Nu är alla tidningar nedstoppade i kuvert och läggs på lådan idag, måndag. Ni som har e-postadress angiven i medlemsregistret bör ha fått en länk i medlemsinformationen som skickades ut tidigare idag.

Vi på kansliet jobbar till och med tisdag den 30 juni, sen tar vi semester och öppnar igen den 10 augusti.

Vi vill önska er en fin sommar!